با حكم وزير علوم ، رئيس مركز نظارت و ارزيابي آموزش عالي منصوب شد

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

با حكم وزير علوم ، رئيس مركز نظارت و ارزيابي آموزش عالي منصوب شد

با حکمی از سوی دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سعدان زكايي به عنوان رئيس مركز نظارت و ارزيابي آموزش عالي منصوب شد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، متن كامل حکم انتصاب دكتر زكايي بدين شرح است : با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جناب عالی به عنوان رئيس مركز نظارت و ارزيابي آموزش عالي منصوب می شوید.
اميد است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف رياست مركز نظارت و ارزيابي آموزش عالي را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید و با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مديران و كاركنان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا كنيد.
گفتني است دكتر سعدان زكايي دانشيار دانشكده مهندسي برق دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي است و پيش از اين معاونت آموزشي اين دانشگاه و همچنين مسئوليت دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم را طي سالهاي1380تا 1386 برعهده داشته است.
همچنين وزيرعلوم درنامه جداگانه اي از خدمات دكتررضا عامري در دوران تصدي مسئوليت مركز نظارت و ارزيابي آموزش عالي تشكر و قدرداني كرد .

تصویر: