اثر ارز 1700 تومانی بودجه سال ۹۲ بر قیمت سکه آتی

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

اثر ارز 1700 تومانی بودجه سال ۹۲ بر قیمت سکه آتی

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، امروز بازار آتی سکه در حالی روند صعودی خود را ادامه می‌دهد که با توجه به دلار 2745 تومانی بازار آزاد، سکه مهر ماه با قیمت یک میلیون و 140 هزار تومان معامله می‌شود.

الهام خوشنویسان معامله‌گر بازار آتی سکه با اشاره به وضعیت بازار ادامه دار بودن روند صعودی را صورت عدم کنترل بازار محتمل دانست و اظهار داشت: در حال حاضر بازار سکه به دلیل عدم وجود اخبار مثبت از سوی مسئولان مبنی بر کاهش قیمت‌ دلار و سکه همجنان صعودی است و تا زمانی که اقدام و یا خبری منتشر نشود، این وضعیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اونس جهانی نیز روز گذشته نسبت به پنج شنبه مثبت بسته شد،افزود: علاوه بر نرخ دلار و سکه نقد، خبر ارز تک نرخی 1700 تومانی برای بودجه 92 نیز بر افزایش قیمت‌ها دامن زد.

به گزارش فارس، در حال حاضر با توجه به اونس 1772 دلاری، سکه مهر و آبان یک میلیون و 143 و یک میلیون و 188 هزار تومان معامله می‌شود. سکه آذر و دی ماه نیز یک ملیون و 216 و یک میلیون و 246 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

روند افزایشی قیمت سکه و دلار در بازار نقد و سکه آتی در حالی ادامه دارد که هیچ خبری درباره کاهش قیمت سکه از سوی مسئولان مطرح نمی‌شود و حتی در اتاق مبادلات ارزی که راه اندازی شده است قیمت ها هر روز افزایش می‌یابد،بنابراین هیچ کمکی به کاهش قیمت‌ دلار نکرده است.

پیش از این هر بار بازار با یک شوک خبری با افزایش بیش از حد روبه رو می‌شد مسئولان سعی در کاهش آن داشتند، ولی این بار هیچ اظهار نظر و خبری در این خصوص از سوی مسئولان شنیده نمی‌شود.

تصویر: