امضای تفاهم‌نامه همكاري بين ديوان محاسبات ايران و تركيه

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

امضای تفاهم‌نامه همكاري بين ديوان محاسبات ايران و تركيه

دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و ترکیه تفاهمنامه همکاری امضا کردند. این تفاهمنامه که در حاشیه اجلاس هیئت رئیسه سازمان اکوسای در تهران و در جریان دیدار روسای دیوان محاسبات دوکشور امضا شد، همکاری دوجانبه در امر تبادل تجربیات حرفه‌ای، برگزاری بازدیدهای متقابل کارشناسی وگردهمایی‌های کاری و اجرای پروژه‌ای مشترک را مدنظر دارد.
آقاي دکتر رحماني فضلي رئيس ديوان محاسبات ايران و رئیس اکوسای به هنگام امضاي اين تفاهمنامه، تبادل دانش حسابرسي، آموزش و همكاري دو و چندجانبه در قالب تفاهم‌نامه بين كشورهاي عضو اكوساي و ديگر نهادهاي بين‌المللي حسابرسي را مورد تاکید قرار داد و گفت: "باكشورهاي روسيه اندونزي، چين و هند هم تفاهم نامه‌هاي همكاري امضا كرده‌ايم و همواره تلاش مي‌كنيم در برنامه‌هاي خود استانداردهاي بين‌المللي را رعايت كنيم و تجربيات یکصد ساله خود در حسابرسی را براي بهبود روش‌ها و دستور‌العمل‌هاي حسابرسي به ديگر كشورها منتقل كنيم و از تجربيات ديگر كشورها استفاده نماييم."

تصویر: