با استفاده از سیستم حسابداری تلفیقی وضعیت مالی ۲۰۰ شرکت زیرمجموعه بنیاد مستضعفان شفاف می‌شود

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

با استفاده از سیستم حسابداری تلفیقی وضعیت مالی ۲۰۰ شرکت زیرمجموعه بنیاد مستضعفان شفاف می‌شود

به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، برای اولین بار در کشور سیستم تهیه صورت های مالی تلفیقی یک مجموعه اقتصادی با تنوع فعالیت و پراکندگی جغرافیایی گسترده رونمایی خواهد شد.

براساس این گزارش،با هدف شفاف سازی بیشتر حساب های مالی و تسریع در حسابرسی شرکت های بنیاد و به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل از سیستم مبتنی بر فناوری اطلاعات " حسابداری تلفیقی بنیاد مستضعفان" رو نمایی می شود.

این سیستم حدود 200 شرکت زیرمجموعه بنیاد را در قالب 24 شرکت و موسسه مادر تخصصی ، فرهنگی ، اجتماعی و شرکت مستقل استقرار یافته، مراحل آزمایشی و اجرایی خود را طی می کند و با استفاده از آن امکان یکپارچه سازی اطلاعات مالی شرکت ها و زیر مجموعه های بنیاد به صورت مکانیزه فراهم شده به طوری که طی فرایندی خاص تهیه صورت‌های مالی به صورت مکانیزه از شرکت های زیر مجموعه آغاز و سپس امکان تهیه صورت های مالی شرکت های مادر تخصصی و مستقل فراهم و در مرحله تهیه صورت های مالی تلفیقی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پایان می پذیرد.

تصویر: