تا سال 2018 ایران به مقام چهارم در تولید علم خواهد رسید

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

تا سال 2018 ایران به مقام چهارم در تولید علم خواهد رسید

دکتر رسول ملک فر مشاور وزیر علوم و مدیر کل دفتر وزارتی در مراسم معارفه دکترحسین محبی به عنوان سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده در پایگاه های اطلاعاتی جهانی پیش بینی شده است که ایران تا سال 2018 در تولید علم و دانش به مقام چهارم جهان ارتقا خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در این مراسم دکتر ملک فر با اشاره به تجمیع مرکز بین المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی، پارک علم و فناوری و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان اظهار داشت: تجمیع این مراکز بر اساس سیاستهای نظام آموزش عالی و گسترش کیفی مراکز علمی بوده است که از سه سال پیش در دستور کار شورای گسترش آموزش عالی قرار داشت.
وی گفت: تجمیع مراکز آموزشی برای ارتقا سطح کیفی آنها و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف، کار و همت مضاعف، جهاد اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام می گیرد.
دکتر ملک فر افزود: در حال حاضر 4 میلیون و 400 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی کشور در حال تحصیل می باشند.
گفتنی است، در این مراسم از زحمات دکتر محمد جواد خانجانی به عنوان رئیس سابق مرکز بین المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی تقدیر به عمل آمد و در پایان حکم انتصاب دکتر حسین محبی به عنوان سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته کرمان به وی اعطا گردید.

تصویر: