رييس صندوق بين المللي پول با روحاني ديدار و گفت وگو كرد

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

رييس صندوق بين المللي پول با روحاني ديدار و گفت وگو كرد

به نقل از پايگاه اطلاع رساني نهاد رياست جمهوري، حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني، در اين ديدار با اشاره به اجراي قانون هدفمندي يارانه ها و بازنگري و حل و فصل مشكلات مرحله اول اجراي اين طرح در دولت جديد، بر برنامه ريزي و زمينه سازي براي اجراي مرحله دوم آن تاكيد كرد و گفت: هدف دولت تدبير و اميد اين است كه اولاً تورم را مهار و بازار ارز را با ثبات كرده و بهبودي در كسب و كار پديد آورد و سپس به اجراي مرحله دوم اين طرح بپردازد.
روحاني، همچنين از نقش فعلي رييس صندوق بين المللي پول در مديريت بحران جهاني تقدير كرد.
رييس صندوق بين‌المللي پول نيز در اين ديدار با اشاره به نقش مهم جمهوري اسلامي ايران در بنيانگذاري صندوق بين‌المللي پول، ضرورت حل مشكلات اقتصادي در خاورميانه و نيز خطرات جنگ در منطقه و آثار آن در شرايط اقتصادي را مورد تاكيد قرار داد.
رييس صندوق بين‌المللي پول، با مثبت ارزيابي كردن اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها در ايران بر آمادگي اين صندوق براي همكاري با جمهوري اسلامي در زمينه‌هاي مهار تورم و سياست‌هاي مالي و ثبات اقتصادي و توسعه زيرساخت ها تاكيد كرد.
وي، همچنين با اشاره به تجربه جمهوري اسلامي ايران در موضوع مهاجران افغاني و لزوم مسووليت پذيري صندوق بين‌المللي پول براي حل مسائل منطقه‌‌اي، بزرگي و تمدن ملت ايران را مورد تمجيد قرار داد.

تصویر: