رکورد 46 ساله بورس شکسته شد

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

رکورد 46 ساله بورس شکسته شد

شاخص بورس تهران که از دیروز و با اعلام نتیجه اولیه آرای ریاست جمهوری رشد جهشی خود را آغاز کرد و موفق به عبور از نیمه 46 هزار واحدی شده بود، در معاملات امروز به راحتی قله 47 هزار واحدی را فتح کرد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با مشخص شدن نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری، بورس تهران به این انتخاب واکنش مثبت نشان داد و در ساعات اولیه معاملات امروز به راحتی وارد کانال 47 هزار واحدی شد.

بورس تهران که از دیروز و با مشخص شدن نتیجه اولیه انتخابات روند جهشی خود را آغاز کرده و با رشد 951 واحدی برای اولین بار وارد کانال 46 هزار واحدی شده بود، با اعلام نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری از ابتدای زمان معاملات به رشد خود شدت داد و با رشد 835 واحدی، از کانال 47 هزار واحدی گذشت.

به این ترتیب استقبال سرمایه‌گذاران بورس تهران از سیاست‌های اقتصادی دولت منتخب، آرامش سیاسی را به بورس برگرداند و موجب تشکیل صف‌های خرید سنگین در بورس تهران و رشد 1،8 درصدی شاخص تا نیمه معاملات شد.

با این اتفاق رکورد 46 ساله بورس تهران با عبور شاخص از کانال 47 هزار و 460 واحد شکسته شد و بورس تهران با بازدهی بیش از 23 درصدی توانست روی خوش خود را به سرمایه‌گذاران نشان دهد.

تصویر: