صدور پروانه کارشناسی استاندارد برای اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

صدور پروانه کارشناسی استاندارد برای اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

سازمان ملی استاندارد ایران در نظر دارد برای اساتید دانشگاه ها با رتبه علمی استاد تمام، پروانه کارشناسی استاندارد صادر نماید. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، سازمان ملی استاندارد ایران، به عنوان مهم ترین مرجع استاندارد سازی در کشور، در نظر دارد با هدف بهره برداری از ظرفیت های بالقوه علمی کشور و در راستای ارتقای استانداردهای ملی، برای اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با رتبه استاد تمام، بر اساس آیین نامه نحوه انتخاب کارشناسان استاندارد، بدون آزمون، پروانه کارشناسی استاندارد صادر کند. 

بر اساس این گزارش، دارندگان این پروانه می توانند در مجموعه وظایفی که به موجب قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران _ مصوب 1371 _ و اصلاحات بعدی آن به عهده سازمان ملی استاندارد ایران می باشد، مشارکت نموده و نظر کارشناسی ارائه نمایند. 
گفتنی است کلیه اساتید متقاضی می توانند پس از تکمیل فرم تقاضا، مدارک مربوطه را به دفتر آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه استاندارد ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32861128- 026 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی: 
http://www.isiri.org/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=c2812606-d863-4b29-b7a8-7be880a6f4ed مراجعه نمایند. 

تصویر: