معاون اداري مالي و مديريت منابع وزارت علوم از افتتاح 41 پروژه عمراني در دانشگاهها همزمان با هفته دولت خبر داد

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

معاون اداري مالي و مديريت منابع وزارت علوم از افتتاح 41 پروژه عمراني در دانشگاهها همزمان با هفته دولت خبر داد

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر علی اکبر متکان معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با تشریح برنامه های وزارت علوم در هفته دولت اظهار داشت: چهل و يك پروژه عمرانی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور با وسعت 87000 متر مربع و بودجه ای بالغ بر 485 میلیارد ریال و با كاربريهاي گوناگون اداری، آموزشي، فرهنگي، پژوهشی، رفاهي، ورزشي و خوابگاهي آماده بهره برداري شده و همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.
وی افزود: دانشگاه پیام نور با 16 پروژه و مبلغی به میزان 183 میلیارد ریال اعتبار و با وسعت 31 هزار متر مربع بیشترین پروژه های عمرانی را در این هفته به خود اختصاص داده است.
معاون ادارای مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطرنشان کرد: انتشار گزارش عملكرد وزارت علوم در بخشهاي مختلف، برگزاري جشنواره تجليل از كاركنان نمونه در دانشگاهها و مراكز آموزش عالي و ديدار با خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان دانشگاهها و مراكز آموزش عالي بويژه خانواده هاي شهيدان جهاد علمي از ديگر برنامه هاي وزارت علوم در گراميداشت هفته دولت است.

تصویر: