نظام مند شدن تحصیل دانشجویان ایرانی در جمهوری ارمنستان

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

نظام مند شدن تحصیل دانشجویان ایرانی در جمهوری ارمنستان

به دنبال سفر هیات اعزامی وزارت علوم به جمهوری ارمنستان و مذاکرات و تصمیمات به عمل آمده در خصوص دستیابی به راه های گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری به ویژه ارزیابی دانشگاه های جمهوری ارمنستان، دکتر ارسلان قربانی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی، در نشستي با سفير ارمنستان در ايوان، چارچوب نظام مندشدن تحصیل داوطلبان ایرانی در جمهوری ارمنستان و شیوه نامه اعزام و تحصیل دانشجویان ایرانی را جهت اجرا به وي اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومي وزارت علوم، در این نشست طرفین ضمن مثبت قلمداد نمودن همکاری های دانشگاهی بین دو کشور از جمله تبادل استاد و اعزام دانشجویان بین دو کشور، نظام مند شدن اعزام و تحصیل دانشجویان ایرانی در جمهوری ارمنستان را گامی مهم در ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان و دانشگاههای دو کشور دانستند.
همچنين دکتر قربانی تعیین شرایط و ضوابط نظام مند برای بهبود وضعیت اعزام و ارتقای کیفی و سطح تحصیل و موفعیت علمی دانشگاههای جمهوری ارمنستان را برای ارتقای سطح علمی اساتید، دانشجویان و دانشگاه های دو کشور ایران و ارمنستان بسیار مهم و مؤثر دانست.
گفتني است موفقیت در آزمون زبانهای انگلیسی و ارمنی، اولویت بندی مقاطع و رشته های مورد نیاز، منطقی شدن مدت زمان حضور و طول مدت تحصیل از شرایط مورد نظر در خصوص نحوه اعزام و تحصیل دانشجویان ایرانی در ارمنستان می باشد.

تصویر: