وزیر علوم ازآمادگی اين وزارت برای اعطای بورس سالانه به معرفی‌شدگان اتحادیه اساتید جهان اسلام خبر داد

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

وزیر علوم ازآمادگی اين وزارت برای اعطای بورس سالانه به معرفی‌شدگان اتحادیه اساتید جهان اسلام خبر داد

دكترکامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری در همایش بین‌المللی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد با اشاره به نقش پراهميت دانشمندان جهان اسلام در جهت گيري و پيشبرد اهداف جنبش بيداري اسلامي گفت: این وزارتخانه آمادگی دارد تا سالانه ۵۰ بورس دوره دکترا و ۵۰ بورس در مقطع کارشناسی ارشد به افرادی که از سوی دبیرخانه اتحادیه اساتید جهان اسلام معرفی ‌شوند، اعطا کند.
متن

به گزارش روابط عمومي وزارت علوم ، دكتر دانشجو در اين همايش اعلام کرد: ما آمادگی داريم تا مکان استقرار دبیرخانه اتحادیه اساتید جهان اسلام را در اختیار اين اتحاديه قرار دهيم تا به صورت پويا به فعاليت بپردازد .
دكتر دانشجو در ادامه خاطر نشان كرد : با توجه به ضرورت ارتباط مداوم بين اساتيد جهان اسلام وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري آمادگي دارد تا امكانات شبکه ارتباطی مورد نياز اتحاديه اساتيد جهان اسلام را در اختيار دبیرخانه اين اتحاديه قرار دهد.
وي در پايان ضمن تشكر از برگزار كنندگان همايش بين المللي اساتيد دانشگاهها و بيداري اسلامي و حضور اساتيد مسلمان از كشورهاي مختلف جهان در اين اجلاس، بر تداوم فعاليت ها و ارتباطات اساتيد و دانشگاههاي جهان اسلام تاكيد كرد.

تصویر: