پیام وزیر علوم به مناسبت آغاز سال تحصیلی 92 – 91

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

پیام وزیر علوم به مناسبت آغاز سال تحصیلی 92 – 91

به گزارش روابط عمومي وزارت علوم ، دكتر كامران دانشجو در اين پيام بر بهره برداری از مقتضیات و ظرفیتهای موجود در سال «تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» به ویژه توفیقات ارزشمند اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی تاكيد كرده است.
در ادامه اين پيام وي ضمن اشاره به فرصت تاریخی ریاست جمهوری اسلامی ایران بر اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد طی 3 سال آتی و پیشنهاد تأسیس کمیته علوم، تحقیقات و فناوری با محوریت وزارت علوم در دبیرخانه "نم" از سوی رؤسای محترم دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تاكيد كرده است : شرایط برای تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های نظام آموزش عالی کشور در ابعاد ملی و بین المللی بیش از پیش فراهم شده است.
وزير علوم در اين پيام با اشاره به اينكه فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است عنوان داشته است :جامعه دانشگاهی کشور اعم از استادان محترم و دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش عرصه گسترده ستادی و اجرایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با استعانت از خداوند متعال و اراده ای راسخ در انجام شایسته فعالیتهای علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای خطیر آماده مي نمايند.
وزير علوم دراين پيام ابراز اميدواري كرده است : جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه استادان و دانشجویان با مشارکت فعال در یک بسیج علمی همگانی و با حمایت و مساعدت همه سازمانها، نهادها و دستگاههای اجرایی بتوانند نقش ممتاز و متمایز خود را در بهره برداری از امکانات و ظرفیتهای موجود ایفا نمایند و ضمن تثبیت و تعالی جایگاه نخست جمهوری اسلامی ایران در منطقه، رتبه علمی کشور را از مرتبه فعلی به مراتب بالاتر در جهان ارتقاء بخشند.
دكتر دانشجو ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه پیشگامان توسعه و تعالی ایران اسلامی را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری و در خدمتگزاری بیش از پیش به ملت مسلمان و حق شناس ایران و تحقق اهداف و آرمانهای شهدا و امام شهیدان مسألت كرده است.
به گزارش روابط عمومي وزارت علوم متن كامل پيام وزير علوم به شرح ذيل است :

بسم ا... الرحمن الرحیم
طلب العلم فریضه علی کل مسلم
فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است.
جامعه دانشگاهی کشور اعم از استادان محترم و دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش عرصه گسترده ستادی و اجرایی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با استعانت از خداوند متعال و اراده ای راسخ در انجام شایسته فعالیت های علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای خطیر شان آماده و مهیا می نمایند.
بهره برداری از مقتضیات و ظرفیتهای موجود در سال «تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» به ویژه توفیقات ارزشمند اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی و فرصت تاریخی ریاست جمهوری اسلامی ایران طی 3 سال آتی و پیشنهاد تأسیس کمیته علوم، تحقیقات و فناوری با محوریت وزارت علوم در دبیرخانه "نم" از سوی رؤسای محترم دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، شرایط را برای تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های نظام آموزش عالی کشور در ابعاد ملی و بین المللی بیش از پیش فراهم نموده است.
امید است جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه استادان و دانشجویان با مشارکت فعال در یک بسیج علمی همگانی و با حمایت و مساعدت همه سازمانها، نهادها و دستگاههای اجرایی بتوانند نقش ممتاز و متمایز خود را در بهره برداری از امکانات و ظرفیت¬های موجود ایفا نمایند و ضمن تثبیت و تعالی جایگاه نخست جمهوری اسلامی ایران در منطقه، رتبه علمی کشور را از مرتبه فعلی به مراتب بالاتر در جهان ارتقاء بخشند.
اینجانب با عرض تبریک سال تحصیلی جدید، از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه شما عزیزان و پیشگامان توسعه و تعالی ایران اسلامی را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری و در خدمتگزاری بیش از پیش به ملت مسلمان و حق شناس ایران و تحقق اهداف و آرمانهای شهدا و امام شهیدان مسألت می نمایم.

تصویر: