پیش نویس لایحه تحول نظام مالیاتی کشور در مرکز پژوهش ها بررسی شد

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

پیش نویس لایحه تحول نظام مالیاتی کشور در مرکز پژوهش ها بررسی شد

در ادامه تعامل مرکز پژوهش ها و دولت، پیش نویس لایحه تحول نظام مالیاتی کشور با حضور دکتر کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش ها، دکتر پاریزی معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دکتر عسگری، معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بررسی شد.
در این جلسه که چند نفر از معاونین و مدیران سازمان امور مالیاتی و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، دکتر جلالی طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت نظام مالیاتی کشور در برقراری عدالت و ثبات اقتصادی، آمادگی این مرکز را برای کمک به دولت در زمینه اصلاح نظام مالیاتی اعلام کرد.
سپس دکتر عسگری، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اهم اقدامات انجام شده پیرامون نظام مالیاتی کشور در چند سال اخیر را از جمله اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و رفع مشکلات آن در طول اجرا، پیشرفت سریع در اجرای طرح جامع مالیاتی به عنوان زیر ساخت فنی اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی و تهیه لایحه نظام مالیاتی تشریح کرد ودر ادامه دکتر پاریزی به بیان ویژگی های اساسی طرح تحول نظام مالیاتی و اهم رویکردهای این لایحه پرداخت.
در ادامه جلسه، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش ها نقطه نظرات خود را درباره کلیات و رویکردهای لایحه بیان کردند و در پایان دکتر جلالی ضمن تاکید بر لزوم بررسی همه جانبه و دقیق این پیش نویس در مرکز پژوهش ها با استفاده از نظرات بخش خصوصی و کارشناسان خاطر نشان ساخت که مرکز پژوهش ها تلاش می کند جمع بندی این نظرات را قبل از نهایی شدن لایحه در دولت، به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال کند.

تصویر: