دکتر اسلامی بیدگلی بدرود حیات گفت

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

دکتر اسلامی بیدگلی بدرود حیات گفت

دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی از مشاهیر حسابداری و مالی ایران جمعه نهم فروردین ماه 1392 بدورد حیات گفتند . انجمن حسابداری ایران درگذشت این دانشمند فرزانه و دلسوز را به خانواه محترم ایشان و تمامی اعضاء و جامعه حسابداران و متخصصین مالی تسلیت عرض می نماید . لازم بذکر است که مراسم تشیع پیکر ایشان روز یکشنبه 11 فروردین ماه ساعت 10 از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران می باشد .

غلامرضا اسلامی بیدگلی سال 1325 در بیدگل کاشان به دنیا آمد و سپس به همراه خانواده خود به تهران عزیمت کرد و تحصیلات خود را در پایتخت پشت سر گذاشت.

وی مدرک لیسانس خود را در رشته حسابداری از موسسه عالی حسابداری دریافت و برای تکمیل تحصیلاتش راهی انگلیس شد.

اسلامی بیدگلی سال 1357 دکترای خود را از دانشگاه کرنفلید انگلیس کسب و به ایران بازگشت و در دانشگاه تهران در دوره کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های مدیریت دروس تئوری‌های پیشرفته، مهندسی مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری مشغول به تدریس شد.

وی که صاحب بیش از 100 مقاله علمی پژوهشی و کتاب است در طول دوران خدمت خود در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دیوان محاسبات، هیات نظارت سازمان حسابرسی و شرکت چوب و کاغذ ایران فعالیت داشت.

لازم بذکر است که در سومین کنفرانس بین المللی انجمن حسابداری ایران مرحوم دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی بعنوان مشاهیر حسابداری و مالی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند .