دکتر داریوش فروغی

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

دکتر داریوش فروغی

مقایسه ارتباط ارزشی سود تفکیک شده بر اساس ساختار جدید صورتهای مالی ارائه شده توسط IASBوFASB، در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران صفحه 41-24

چکیده:

هدف این پژوهش بررسی اثر تفکیک سودآوری شرکت بر ارتباط ارزشی عناصر سود در صورتهای مالی می باشد. این پژوهش یک پژوهش توصیفی و تحلیلی می باشد و در حوزۀ پژوهش های همبستگی-تحلیل رگرسیون قرار میگیرد.

مشکل خطای اندازه گیری شاخص Q توبین، معیاری تاثیر گذار بر انجام تصمیمات سرمایه گذاری در شرکت ها

تأثیر کیفیت سود بر تغییرات بازده غیر متعارف سهام - صفحه 36 الي 55

بررسی پتانسیل های حسابداری مشتری

امروزه بنگاه های اقتصادی سعی می کنند که از طریق تامین الویت های مهم برای مشتریان، سودآوری خود را افزایش دهند. این نکته کلیدی ترین رمز موفقیت آنها و بر پایه ی استراتژی حفظ مشتری است. تمركز بر نيازهاي مشتري فلسفه وجودی بازاريابي است. امروزه بسياري از شركت هاي توليدي مفاهيم جديد بازاريابي را پذيرفته و طبق آن عمل مي كنند. آنها دریافتند كه تمركز بر نيازهاي مشتريان به معناي توجه به كيفيت محصولات توليدي و ارايه خدمت به مشتريان است. بنابراين هر سازماني تلاش مي كند تا مشتري گرا باشد.

تاثیر کیفیت اطلاعات بر نقدشوندگی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی رابطه بین ترکیب سهامداران و کیفیت اقلام تعهدی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

هدف این پژوهش بررسی تأثیر ترکیب سهامداران بر کیفیت اقلام تعهدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادرا تهران است. به بیان دیگر میزان و نحوه تأثیرگذاری سهامداران نهادی و سهامداران انفرادی بر کیفیت اقلام تعهدی مورد بررسی قرار گرفته است. جهت انجام این پژوهش نمونه ای مشتمل بر 178 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که در سه صنعت فرآورده های غذایی و آشامیدنی، مواد و محصولات شیمیایی و محصولات کانی غیر فلزی در طی سال های 1385-1380 فعال بوده اند، انتخاب گردید.