بدهکاران سهام عدالت جریمه می‌شوند

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

بدهکاران سهام عدالت جریمه می‌شوند

عضو کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با اشاره به اینکه به غیر از برخی شرکت‌های نفتی از جمله پالایشگاه‌ها که در پرداخت سود سهام عدالت تاخیر داشتند بقيه شرکت‌ها سودشان را پرداخت کرده اند، اظهار كرد: تاخیر شرکت‌ها در پرداخت سود سهام عدالت زیانی برای سهامداران در پی نخواهد داشت چراکه از این پس شرکت‌ها بابت تاخیر جریمه می‌شوند.
محمدجواد شيخ با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی به نمایندگی از دولت این جریمه را از شرکت‌ها دریافت می‌کند، اظهار كرد: بر این اساس اگر شرکت‌ها در مهلت قانونی مشخص شده نسبت به پرداخت سودشان اقدام نکنند، باید جریمه پرداخت کنند.
عضو کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در پاسخ به سوالی‌ در خصوص اقدامات صورت گرفته در صورت تاخیر دوباره در پرداخت سود اظهار كرد: اگر بعد از جریمه کردن شرکت‌ها بازهم در پرداخت سود تاخیر داشتند در آن زمان اقدامات اجرایی از جمله ضبط حساب صورت می‌گیرد. وی با تاکید بر اینکه پرونده سهام عدالت هنوز بسته نشده است، اظهار كرد: با پایان توزیع سهام عدالت که تا پایان سال 91 به طول می‌انجامد، بخشی از پرونده سهام عدالت بسته خواهد شد.
شیخ با اشاره به پروسه ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به بازار سرمایه اظهار كرد: تعداد زیادی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به سهامی عام تبدیل شده اند و پروسه افزایش سرمایه این شرکت‌ها هم درحال انجام است.
عضو کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اقدامات اجرایی برای ورود این شرکت‌ها به بازار سرمایه فراهم شده است برای شروع، یکی از این شرکت‌ها وارد فرابورس می‌شود که به احتمال زیاد مربوط به استان کردستان است.

تصویر: