بورس ارز نيازمند بسترسازي است

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

بورس ارز نيازمند بسترسازي است

محمدرضا پور ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس،در برابر این سئوال که آیا با شروع بکار مرکز مبادلات ارزی از امروز ، راه اندازی بورس ارز منتفی شده و یا در آینده عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت:در حالی که این ساختار جوابگوی اقتصاد و نیازها و الزامات کشور نیست شاید مرکز مبادلات ارزی مقدمه ای برای بورس ارز باشد.

وی ادامه داد: نکته ای که دراین شرایط مهم است ایجاد بستری برای تشکیل بورس ارز است تا وضعیت اقتصاد کشور بهبود یابد و اهداف تعریف شده محقق شود. بنابراین سعی ما در مجلس و شورای عالی بورس این است که بورس ارز قطعا" در سال جاری راه اندازی شود. مگر اینکه برخی دستگاه ها نخواهند چنین اتفاقی بیفتد.

پورابراهمیمی با بیان اینکه رئیس سازمان بورس امروز با حضور در مجلس گزارشی از وضعیت بازار سرمایه ارایه کرد، گفت: با این همه برای راه اندازی بورس ارز مشکلی وجود ندارد و فقط به هماهنگی و همکاری و عزم وزارت صنعت،بانک مرکزی و بانک های عامل نیاز دارد.

تصویر: