وزیر علوم از واریز 156 میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی به دانشگاهها خبر داد

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

وزیر علوم از واریز 156 میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی به دانشگاهها خبر داد

به گزارش روابط عمومي وزارت علوم، دكتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور واریز 156 میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات دانشجویی به دانشگاهها را ابلاغ کرد.
براساس این گزارش 156 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه‌های دولتی، فنی‌حرفه‌ای، پیام‌نور، علمی کاربردی، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی ابلاغ شده است.
بنابراین گزارش از مجموع این اعتبار، 60 میلیارد تومان وام شهریه است که 15 میلیارد تومان به دانشگاه‌های دولتی، 6میلیارد و 200 میلیون تومان به دانشگاه‌های غیر انتفاعی، 600 میلیون تومان به دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای، 200 میلیون تومان به مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی، 6 میلیارد تومان به دانشگاه‌ پیام‌نور، 2 میلیارد تومان به دانشگاه‌ علمی کاربردی و 30 میلیارد تومان به دانشگاه‌ آزاد اختصاص یافت.
همچنین 30 میلیارد تومان نیز وام تحصیلی است که 24 میلیارد تومان به دانشگاه‌های دولتی، 4 میلیارد و 750 میلیون تومان به دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای و 1 میلیارد و 250 میلیون تومان به مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافت.
برپايه این گزارش 36 میلیارد تومان یارانه مواد غذایی و همچنین 30 میلیارد تومان وام بیمه دانش و دانش هسته‌ای به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

تصویر: